English

حامد بهداد / عکس حامد بهداد / حامد بهداد و همسرش

حامد بهداد عاشق این زن شد که بچه هم دارد! / ببینید حامد بهداد چطور برای عشقش آواز می خواند + ویدئو

او به زن آشپزی که بسیار از او بزرگتر است دل می‌بندد و برایش آواز می خواند.

حامد بهداد عاشق این زن شد که بچه هم دارد! / ببینید حامد بهداد چطور برای عشقش آواز می خواند + ویدئو

حامد بهداد یکی از بازیگران برتر سینمای ایران در سالهای پس از انقلاب است و بسیاری از فیلم دوستان و کارشناسان نام او را در کنار بزرگان سینمای ایران قرار می دهند. حامد بهداد در بیش از 50 فیلم و سریال ایفای نقش کرده و جوایز متعددی هم تصاحب کرده است. حامد بهداد در کنار بازیگری به خوانندگی هم علاقه مند است و آهنگ های مختلفی را منتشر کرده است. حامد بهداد در حال حاضر 49 سال دارد و مجرد است. عکاسی و بوکس  از دیگر علایق حامد بهداد است.

حامد بهداد صدای خوشی دارد و در برخی از فیلمهایی که نقش آفرینی کرده، آواز خواندن هم تجربه کرده است. یکی از این تجربیات موفق مربوط به فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» است.

حامد بهداد در این فیلم در نقش پسر جوانی بازی می کند که در مراسم‌ها آوازخوانی می‌کند، او به زن آشپزی که بسیار از او بزرگتر است (رؤیا نونهالی) دل می‌بندد اما…

نیمه‌شب اتفاق افتاد فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تینا پاکروان و نویسندگی طلا معتضدی محصول سال ۱۳۹۴ در ژانر عاشقانه و خانوادگی است.

این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

سکانسی از این فیلم عاشقانه ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر