English

تیم بسکتبال دانشجویان ایران قهرمان آسیا شد

تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان ایران با شکست ماکائو به مقام قهرمانی آسیا رسید و جواز حضور در مسابقات جهانی دانشجویان را به دست آورد.

تیم بسکتبال دانشجویان ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری موج، تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در دومین دوره رقابت های قهرمانی دانشجویان آسیا در ماکائو چین شرکت کرده بود، پس از راه یابی به فینال این مسابقات با شکست تیم ماکائو ضمن کسب مقام قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت های جهانی دانشجویان را که آذر ماه سال جاری در کشور چین برگزار می شود، به دست آورد.

بنا براین گزارش در دیدار نهایی تیم ایران مقابل ماکائو میزبان رقابت ها قرار گرفت و در یک بازی نزدیک توانست با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ حریف خود را شکست دهد و بر سکوی نخست آسیا قرار گیرد.

همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم چین با شکست تیم هنگ کنگ به مقام سومی آسیا رسید.

تیم ایران با ترکیب پیام کیانی، سینا هادی زاده، ابراهیم بیگی هرچگانی، علی اله وردی و مجید جلیلی به عنوان سرمربی و دکتر عبدالمهدی نصیرزاده و محمدعظیم نژاد به عنوان کادر سرپرستی در این رقابت ها شرکت کرده بود.

گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات بسکتبال ۳*۳ دانشجویان آسیا از ۲۹ تیر لغایت ۲ مرداد با حضور ۱۳ تیم در دوبخش پسران و دختران در ماکائو چین برگزار شد.

لازم به ذکر است، تیم دانشجویان ایران در اولین دوره این رقابت ها به مقام سوم آسیا رسیده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر