English

پبام تبریک رییس سازمان برنامه و بودجه به مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان برنامه و بودجه به مناسبت روز خبرنگار نوشت: در تحولات تاریخ معاصر ایران، اصحاب رسانه، بویژه خبرنگاران، نقش اثرگذاری را ایفا کرده‌اند.

پبام تبریک رییس سازمان برنامه و بودجه به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به مناسبت ۱۷ مرداد سالگرد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نوشت: در تحولات تاریخ معاصر ایران، اصحاب رسانه، بویژه خبرنگاران، نقش اثرگذاری را ایفا کرده‌اند. به جرأت می‌توان ادعا کرد که قاطبه جامعه رسانه‌ای ایران همواره در کنار رسالت حرفه‌ای خود، مقید به اصول آرمان‌خواهی و مردم‌سالاری بوده و آگاه‌سازی عموم مردم را سرلوحه خود قرار داده است.

در این میان، با پیروزی اتقلاب اسلامی، قشر متعهد رسانه نیز همچون دیگر اقشار جامعه، آزادی و آزادگی و پایبندی به ارزش‌ها را زینت بخش اهداف مقدس خود نمود و اینچنین بود که شهید آوینی‌ها و شهید صارمی‌ها و بسیاری دیگر از تلاش‌گران بی‌نام و نشان عرصه رسانه، ظهور کردند و البته که اندیشه و راهشان ادامه خواهد یافت.

جایگاه خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه رسانه در جامعه امروز جهانی، که فناوری اطلاعات و ارتباطات، بنیان جوامع بشری را تحت سیطره خود قرار داده است، بیش از هر زمان دیگری معنا می‌یابد.

انتقال صریح، صحیح و سریع اطلاعات در جامعه، از یک سو و نشر واقعیات و توانمندی‌های ایران اسلامی در سرتاسر جهان، از سوی دیگر، وظایف سنگین و خطیری هستند که بر دوش خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و منتقدان کشور قرار دارد.

تردیدی نیست که دستیابی به ایران توسعه یافته، براساس افق سند چشم‌انداز بیست ساله، بدون همت و تلاش این عزیزان مقدور نخواهد بود، بویژه اینکه امروزه، مرزهای جغرافیای توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات در هم نوردیده شده و این خود، مسوولیت اصحاب رسانه را سنگین‌تر می‌کند.

اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران شریف و دیگر عزیزان عرصه رسانه تبریک می‌گویم و بویژه در کسوت سخنگویی دولت جمهوری اسلامی ایران، از تلاش های صادقانه و ارزشمندشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمدباقر نوبخت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه