English

وزیر راه مسکن و شهرسازی در پاسخ به خبرگزاری موج؛

قرارداد ساخت مسکن ملی با طرف‌های خارجی در دستور کار است

وزیر راه مسکن و شهرسازی گفت: قراردادهای خوبی را با طرف‌های خارجی در حوزه مسکن نهایی کرده‌ایم و منتظر تامین منابع هستیم و تنها در خصوص مدل‌های مالی یک اختلافی وجود دارد که درحال حل آن هستیم.

قرارداد ساخت مسکن ملی با طرف‌های خارجی در دستور کار است

 مهرداد بذرپاش وزیر راه مسکن و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج مبنی بر اینکه برون‌سپاری ساخت مسکن ملی در همکاری با چینی‌ها تا کجا پیش رفته است، گفت: ما برون سپاری نداریم اما قراردادهای خوبی را با طرف‌های خارجی در حوزه مسکن نهایی کرده‌ایم و منتظر تامین منابع هستیم و تنها در خصوص مدل‌های مالی یک اختلافی وجود دارد که درحال حل آن هستیم.

وی ادامه داد: اما الان پیشنهادات خوبی داشتیم و همین روز گذشته نیز یک پیشنهاد مشخص از شرکت‌های خارجی برای ساخت مسکن داشتیم که در حال توافق با آنها بر سر مدل‌های مالی هستیم.

 

مشکل حج عمره مربوط به هواپیمایی نیست 

وزیر راه مسکن و شهرسازی درخصوص کنسل شدن بلیط‌های حج عمره نیز بیان کرد: مشکل حج عمره مربوط به هواپیمایی نیست و در هواپیمایی هیچ مشکلی نداریم. ما هواپیمایی هما را مامور اعزام کرده‌ایم و برنامه پروازها را نیز با فرودگاه جده هماهنگ کرده بودیم اما طرف عربستانی ناگهان اعلام کرد که مشکلاتی وجود دارد و باید مذاکره کنیم. با این وجود به سازمان هواپیامایی اعلام کرده‌ام که اگر لازم است حضوراً در جلسات شرکت کنند اما نیاز نشد و رییس محترم سازمان حج و زیارت جلسات را گذاشتند.

 

سازمان هواپیمایی مکلف به نظارت گرانفروشی آژانس های هواپیمایی

بذرپاش درباره گرانفروشی بلیط هواپیما در آژانس‌های هواپیمایی توضیح داد: ما سازمان هواپیمایی را مکلف به این نظارت کردیم و به ما گفتند حکم را از دیوان عدالت اداری گرفته بودند که من با رئیس محترم دیوان و رئیس قوه قضاییه صحبت کردم که ایشان دستورات لازم را صادر کردند تا اصلاحی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی قیمت زمانی معنا دارد که عرضه و تقاضای ما عرضه و تقاضای متعادلی باشد. زمانی که تقاضای ما بیش از عرضه است و با محدودیت ناوگان مواجه هستیم، آزادسازی قیمت نمی‌تواند نسخه شفابخشی برای بازار باشد. آنها نیز قبول کردند و دستور توقف حکم صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه