English

آیفون ۷ دو برابر آیفون ۶ اس فضای ذخیره سازی اطلاعات خواهد داشت

در حالی که دو ماه تا عرضه گوشی آیفون ۷ زمان باقی مانده، گمانه زنی در مورد ویژگی های آن شدت گرفته است. برخی منابع به تازگی از افزایش قابل توجه حافظه این گوشی خبر داده اند.

آیفون ۷ دو برابر آیفون ۶ اس فضای ذخیره سازی اطلاعات خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از نتورک ورلد، یکی از اخبار مهم منتشر شده حذف مدل ۱۶ گیگابایتی از سری گوشی های آیفون ۷ خواهد بود. اگر چه در اولین سال‌های از راه رسیدن گوشی های هوشمند ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات کافی به نظر می رسید، اما این رقم در عصر ضبط ویدئوهای فوق دقیق با گوشی های هوشمند، تهیه عکس های باکیفیت و نصب تعداد بی پایانی برنامه های همراه بر روی تلفن های همراه کافی به نظر نمی رسد.

اخبار منتشر شده حاکی است حداقل میزان حافظه پیش بینی شده برای آیفون ۷ برابر با ۳۲ گیگابایت خواهد بود و مدل های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. اما در مورد عرضه یا عدم عرضه مدل ۲۵۶ گیگابایتی هنوز خبری در دست نیست.

علاوه بر حافظه قرار است دوربین گوشی آیفون هم ارتقا یابد و در ان از حسگرهای پیشرفته تری استفاده شود. برخی سایت ها مدعی شده اند که این گوشی دارای سیستم دوربین دوگانه خواهد بود که کیفیت عکس‌های گرفته شده با آیفون را کاملا متحول خواهد کرد. در این میان هنوز مشخص نیست که آیا جک های قدیمی هدفون آیفون حذف می شود و فناوری جدیدتری جایگزین آن خواهد شد یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه