English

معرفی انواع گیفت کارت PSN (پلی استیشن)

در این مطلب به معرفی انواع گیفت کارت های پلی استیشن می پردازیم.

معرفی انواع گیفت کارت PSN (پلی استیشن)

به گزارش خبرگزاری موج، گیفت کارت Playstation با گیفت کارت Playstation Plus تفاوت دارند. خیلی از افراد فرق این دو نوع کارت مختلف شرکت سونی را نمیدانند ، باید گفت این دو نوع کارت برای کنسول های PS3 , PS4 , PS Vita قابل استفاده هستند ولی کاربرد یکی ندارند.

خرید گیفت کارت Playstation:

این نوع گیفت کارت برای خرید از فروشگاه سونی هست و مبالغ مختلفی دارد ، از این نوع کار میتوان برای خرید بازی های جدید ، بازی های پیش فروش ، بسته های الحاقی یا دی ال سی و خرید های درون بازی استفاده کرد ، شرکت سونی مثل کنسول ها و اکانتها این نوع کارتها رو ریجن بندی کرده است یعنی برای خرید این نوع کارت باید اول ببینید اکانت شما برای چه کشوری ساخته شده است و بعد از ان میتوانید گیفت کارت پلی استیشن همان کشور را تهیه کنید، در غیر اینصورت کارت برای شما ارور خواهد داد.

 

خرید گیفت کارت Playstation Plus :

پلی استیشن پلاس چیست؟ همانند بسیاری از شرکت ها، کمپانی سونی نیز به منظور ارائه بخشی از امکانات و قابلیت هایش در قالب عضویت ویژه افراد در سال 2010 از قابلیتی به نام پلی‌استیشن پلاس رونمایی کرد که شبکه PSN و کاربران آن را به‌ شدت تحت تاثیر قرار داد.امروزه دریافت بازی ها به صورت نسخه دیجیتالی و سرویس های اشتراکی بازی بسیار بیشتر از نسخه های فیزیکی بازی ها مورد استقبال کاربران قرار گرفته و دیسک های فیزیکی جای خود را به نسخه های دیجیتالی داده اند. این قاعده شامل حال شرکت سونی نیز می باشد.اشتراک پلاس سونی امکان بهره مندی از محتویات آنلاین را به کاربران سونی می دهد.

برای تجربه بازی‌های آنلاین، حتما باید عضو پلی‌استیشن پلاس باشید و درغیراین‌صورت نمی‌توانید بازی‌های آنلاین را حتی در صورت خریداری، تجربه کنید. اشتراک پلی استیشن پلاس قابلیت استفاده در تمامی کنسول های پلی استیشن 3 ، PS4 و پلی استیشن ویتا را دارد. البته این تنها ویژگی پلی استیشن پلاس نیست.

 ویژگی های پلی استیشن پلاس

  •  قابلیت چند نفره بازی کردن به صورت آنلاین و جهانی
  •  ارائه بازی های رایگان به مشترکین به صورت ماهانه
  •  بهره مندی از تخفیف های گوناگون هفتگی و ماهانه
  •  ارائه DLC های بازی مختلف بصورت رایگان در ماه
  • ارائه تم ها و آیکون های پولی بصورت رایگان در ماه

 

اکانت پلی استیشن پلاس 14 روزه

اگر قبلا عضو PlayStation Plus بوده اید، می توانید آن را به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید.به استثنای مواردی از این قبیل که قبل از پایان دوره آزمایشی 14 روزه اشتراک خود را لغو کنید،اشتراک آزمایشی شما به طور خودکار با اشتراک ماهانه و با هزینه ماهانه تکرار می شود که از کیف پول PSN شما کسر می شود. هنگامی که به صورت رایگان ثبت نام کنید، باید جزئیات پرداخت خود را ارائه دهید این به این معنی است که اگر کیف پول شما برای پرداخت هزینه اشتراک کافی نباشد، از روش پرداختی که در حسابتان ثبت شده استفاده کنید تا کیف پول خود را با مبلغ مورد نیاز برای پرداخت هزینه های اشتراک قابل قبول کنید ، قابل ذکر هست که خرید پلاس 14 روزه به دلیل قیمت بسیار پایینش در ایران طرفداران زیادی رو جذب کرده.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه