English

خبرگزاری موج گزارش می دهد

تسریع در ارائه خدمات با مشترک های همراه اول

با توجه به اینکه مردم در زمان بروز مشکلات ارتباطی، از روش های مختلفی استفاده می کنند که ممکن است به سرعت نتوانند پاسخ لازم خود را دریافت کنند، مرکز تماس همراه اول (9990)نسبت به سایر درگاه‌های پاسخگویی همچون چت روم صفحات اپراتور یا صفحات شبکه‌های اجتماعی، برای ارائه هرگونه خدمات، پیشنهاد، انتقاد و بررسی مشکلات قابل دسترس تر است.

تسریع در ارائه خدمات با مشترک های همراه اول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مرکز تماس همراه اول (9990)برای ارائه هرگونه پیشنهاد، انتقاد و بررسی مشکل به‌صورت رایگان در اختیار مشترک ها است که آنها می توانند به جای تماس با سامانه 195 رگولاتوری با این شماره به صورت شبانه روزی در تمام هفته تقاضاهای خود را اعلام کنند. در واقع این خدمات از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سؤالات، پیشنهاد‌ها و شکایات مشترکین همراه اول است.

از طرف دیگر باید توجه داشت که مشترک‌ها باید از این شماره به‌جای سایر درگاه‌های پاسخگویی همچون چت روم صفحات اپراتور یا صفحات شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، زیرا این درگاه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی هستند و درنهایت درخواست مشترک را به سامانه (9990) منتقل می کند، از این رو استفاده از این سامانه ضمن اینکه می تواند سرعت پاسخگویی به خواسته مشترک ها را افزایش دهد زمینه بیشتری برای ارائه خدمات فراهم می کند و مشتریان می توانند با سایر خدمات از طریق این درگاه آشنا شوند.

به طوری که ارائه اطلاعات مربوط به سرویس ها، خدمات و صورتحساب به مشتریان، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اعلام وضعیت سیم‌کارت و علت قطع تلفن همراه، اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیم‌کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن، راهنمای استفاده در زمان خرید، ثبت‌نام و نقل‌وانتقال تلفن همراه، اعلام نشانی و شماره تلفن ادارات و مراکز ارائه خدمات تمام نقاط کشور از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان با تماس (9990) پیگیری و انجام داد.

در حال حاضر راهنمایی نیز در این اپراتور به مشترک‌ها در خصوص نحوه فعال‌سازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه ارائه‌شده است. همچنین مشترک ها می‌توانند برای ارتقای سطح آگاهی خود از گزارشاتی مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل دریافت کنند.

همچنین از دیگر برنامه های که از طریق این سامانه(9990) ارائه می شود دریافت گزارش از قطع و وصل پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و پیامک‌های مبتنی بر محتوی، دریافت اطلاعات خدمات مالی تعرفه ها و... دریافت اطلاعات فعال سازی و غیرفعال سازی سرویس های ویژه، دریافت خدمات غیرحضوری، اطلاع از اینترنت همراه، خرید بسته‌ ها و اعلام مشکلات، امکان شارژ TOP UP به صورت دلخواه و خروج از لیست سیاه از خدماتی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه