English

آغاز دوباره بگم بگم ها در بستر صدا و سیما؛

افشاگری وزیر ارتباطات به هفته بعد موکول شد

وزیر ارتباطات قصد دارد در پاسخ به منتقدانش درباره خلف وعده درباره افشاگری فرایند مافیا و امضاهای طلایی فسادزا به برنامه حالا خورشید برود.

افشاگری وزیر ارتباطات به هفته بعد موکول شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که چند مدتی است از اعلام افشاگری او درباره مافیا و فرایند امضاهای طلایی فسادزا می گذرد؛ مقرر شد تا امروز در برنامه حالا خورشید صحبت هایی را پیرامون این مسائل انجام دهد که این برنامه به دلیل کسالت رضا رشید پور مجری برنامه به یکشنبه هفته بعد موکول شد.

گفتنی است وزیر ارتباطات هفته گذشته در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر حضور پیدا کرد، اما برخلاف انتظارات صدایی از افشای مافیا در نیامد.

دو هفته پیش وزیر ارتباطات در توییتری عنوان کرد که در صورت همکاری صدا و سیما به تشریح فرایندهای مافیا پرور و امضاهای طلایی فسادزا می پردازد، اما با فرصت ۴۵ دقیقه ای صدا و سیما باید گفت که وزیر ارتباطات خلف وعده کرد و همین موضوع انتقادهای زیادی را به همراه داشت.

حالا با اعلام آمادگی وزیر ارتباطات به حضور در صدا و سیما در فاصله کمتر از یک هفته گویی جهرمی قصد دارد تا پاسخی را به منتقدانش درباره عدم افشاگری در برنامه خبری بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه