English

استادان برجسته بین‌المللی سلول‌های بنیادی به ایران سفر می‌کنند

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، 22 تا 24 تیر ماه جاری با حضور اساتید برجسته بین‌المللی سلول‌های بنیادی در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

استادان برجسته بین‌المللی سلول‌های بنیادی به ایران سفر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، در راستای دعوت از اساتید برجسته بین‌الملل در دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، در این دوره 26 استاد برجلسه خارجی و 30 استاد ایرانی مقیم خارج حضور پیدا خواهند کرد که همگی از اساتید برجسته حوزه خود هستند.

این اساتید از مراکز علمی سراسر دنیا از جمله قاره‌های اروپا، آسیای دور، آمریکا و همسایگان ما از جمله آمریکا، پرتقال، ایرلند، انگلیس، فرانسه، آلمان، چین، کره، مالزی، اتریش و هلند در دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی سخنرانی خواهند داشت.

با توجه به این‌که سلول‌درمانی و پزشکی بازساختی یک موضوع بین رشته‌ای است، چندین نوع تخصص باید گرد هم جمع شوند تا بافتی که قابل پیوند باشد ایجاد شود به همین علت دانشمندان از گروه‌های مختلفی برای سخنرانی در دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی حضور پیدا می‌کنند. در این دوره اساتید بسیاری در زمینه ژن‌درمانی با توجه به مرزدانش بودن آن دعوت شده‌اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، به غیر از سخنرانان مدعو برخی از دانشمندان کشورهای دیگر نظیر روسیه، پاکستان، عراق، هند، مالزی و اردن که ارائه مقاله آنها به عنوان سخنرانی پذیرفته شده است، شرکت کنندگانی از کشورهای همسایه برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه