English

کارگزاران برتر سال ۹۵ در فرآیند ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان معرفی شدند

کارگزاران برتر در فرآیند ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان از سوی دبیرخانه کارگروه ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان معرفی و تقدیر شدند.

کارگزاران برتر سال 95 در فرآیند ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد صاحبکار خراسانی، رئیس امور شرکتها و مؤسسات دانش‌بنیان با بیان اینکه فرآیند ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان بر مبنای مصوبات کارگروه ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان انجام می‌شود، اظهار کرد: برای ارزیابی شرکتها از کارگزاران حرفه‌ای استفاده می‌شود که این کارگزاران آموزشهای لازم را دیده‌اند.

عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات فناوری گفت: در فرآیند ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان و اعمال معافیتهای مالیاتی و گمرکی کارگزاران متعددی مشغول به فعالیت هستند که هر ساله تعداد کارگزاران متناسب با حجم فعالیتها، گسترش داشته است.

رئیس امور شرکتها و مؤسسات دانش‌بنیان افزود: کارگزاران ارزیابی شرکتها، شرکتهای خصوصی ارزیاب هستند که بصورت حرفه‌ای به ارزیابی می‌پردازند و کارگروه ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان، معیارهای رتبه‌بندی کارگزاران را مشخص کرده است و در پایان هر سال، کارگزاران بر اساس این معیارها رتبه‌بندی می‌شوند.

دبیر کارگروه ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان سرعت ارزیابی، دقت ارزیابی، امانت‌داری، رعایت اصول حرفه‌ای ارزیابی و عدم تخطّی را از معیارهای مصوب رتبه‌بندی کارگزاران برشمرد و گفت: کارگزاران ارزیابی با یکدیگر رقابت می‌کنند و دبیرخانه کارگروه با برترین کارگزاران همکاری خود را ادامه می‌دهد.

صاحبکار خراسانی با اشاره به تقدیر از سرارزیابان برتر در جلسه کارگروه ارزیابی شرکتهای دانش‌بنیان با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و سایر اعضای کارگروه، گفت: براساس ارزیابی انجام شده در طول سال 1395 میثم شیخ‌لر از شرکت بوم‌رنگ هم‌آرا، احسان حیدری از شرکت سنجش و دانش آیریک، سعید سلیمی و مصطفی عرب از شرکت ارزیابان فناوریهای ظهور امیرکبیر، سامان یاری از شرکت کارآفرینی و فناوری ایران، پریسا امینی شریفی و علی برادران از شرکت مهندسی مواد آرای آویسا، مجید حقیقی از شرکت مشاوران نیک پندار شریف، سید علیرضا طباطبایی از شرکت راهبر سیستم دانش و کامران وفایی از شرکت توسعه بنای هوم به عنوان سرارزیابان برتر انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه