English

انواع لوازم خانگی هوشمند با فناوری های منحصر به فرد عرضه می شود

شرکت های سازنده لوازم خانگی این روزها از فناوری های جالبی برای ارتقای تولیدات خود استفاده می کنند تا استفاده از دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… تسهیل شود.

انواع لوازم خانگی هوشمند با فناوری های منحصر به فرد عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، به عنوان مثال، ماشین های ظرفشویی این روزها از امکانات متنوعی برای پاک کردن دقیق انواع ظروف برخوردارند. یکی از این امکانات قفسه های قابل تنظیم است. اما تغییر آب دریافتی برای ارتقای کیفیت شستشو تا به حال در این دستگاه ها بی سابقه بوده است.

Electroluxدر ماشین ظرفشویی تازه اش موسوم بهAEG Mastery Rangeهم تنظیم قفسه ها برای دریافت بهتر آب را ممکن کرده تا کاربر بتواند آنها را در ارتفاع قابل قبولی قرار دهد.

این شرکت یک ماشین لباسشویی جدید به نامAEG ۹۰۰۰هم تولید کرده که دارای فناوری تازه ای موسوم بهSoftWaterاست.Electroluxمعتقد است مواد شوینده در آب نرم و دارای املاح کمتر بهتر از آب سخت و دارای املاح فراوان عمل می کنند. لذا با استفاده از این فناوری آب قبل از ورود به دستگاه لباسشویی نرم تر شده و کیفیت آن برای شستشوی بهتر لباس ها ارتقا می یابد.

با اصلاح کیفیت آب شستشوی محتویات ماشین ظرفشویی در دمای کمتری و در حد ۳۰ درجه سانتیگراد هم ممکن می شود. این امر باعثمی شود هم عمر البسه افزایش یابد و هم آنها تمیزتر، درخشان تر و زیباتر به نظر برسند.

این شرکت اجاق گاز تازه ای به نامSenseCookرا هم به زودی روانه بازار می کند که برای پختن مطبوع غذا به جای استفاده از روش سنتی تنظیم دمای با استفاده از دستگیره کنترل حرارت، از کاربر در مورد میزان حرارتی که دوست دارد غذا دریافت کند پرسش می کند. به عنوان نمونه شما می توانید از این اجاق گاز بخواهید که استیک شما را نیم پز یا تمام پز کند.

به همین منظور حسگر خاصی برای این اجاق گاز طراحی شده که نظارت کاملی بر روند طبخ غذا اعمال می کند و لذا کاربر می تواند به دقت مراحل پخته شدن غذا را کنترل کند و به محض رسیدن سطح طبخ به میزان مد نظر او اجاق گاز را خاموش کند. قیمت هیچ یک از این لوازم خانگی که قرار است ظرف ماه های آینده روانه بازار شوند، مشخص نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه