English

تب های از دست رفته در مرورگرها بازگردانده می شود

روش بسیار ساده ای برای بازگرداندن تب هایی که اخیراً بسته اید در اکثر مرورگرها وجود دارد. اگر شما هم از یکی از چند مرورگر معروف و محبوب شامل گوگل کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید به راحتی می توانید با اجرای روش هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، صفحات بسته شده را در مرورگر بازیابی کنید.

تب های از دست رفته در مرورگرها بازگردانده می شود

به گزارش خبرگزاری موج، گوگل گروماگر بطور اتفاقی یک یا چند تب را در مرورگر گوگل کروم بسته اید اصلا نگران نباشید. بازگردانی این تب ها بسیار ساده است. کافیست روی نوار تب کلیک راست کنید و گزینه Reopen closed tab را انتخاب کنید و یا سه دکمه Ctrl + Shift + T را بر روی کیبورد همزمان با هم بفشارید تا تب های بسته شده را دوباره در اختیار داشته باشید. با اینکار تب های بسته شده به ترتیبی که بسته شده اند بازگردانده می شوند.

اینترنت اکسپلورر

روند بازیابی تب های بسته شده در این مرورگر دقیقا مشابه گوگل کروم است. کافیست در محوطه تب ها کلیک راست کنید و گزینه Reopen Closed Tab را انتخاب کنید یا Ctrl + Shift + T را با هم فشار دهید.

فایر فاکس

فایرفاکس نیز از میانبر صفحه کلید به شکلی که در گوگل کروم گفته شد برخوردار است. در این مرورگر شما همچنین می توانید تمام تب هایی که اخیراً بسته اید را مشاهده کنید و هر کدام را که خواستید بازیابی کنید. برای این کار، بر روی دکمه منو ضربه بزنید، به بخش History بروید و گزینه Restore Closed Tabs را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید به تب های بسته شده دسترسی داشته باشید و آنها را به ترتیبی که تمایل دارید مجدد باز کنید.

اج

اج / Edge جدیدترین مرورگر مایکروسافت است که در ویندوز ۱۰ به عنوان مرورگر پیش فرض جایگزین اینترنت اکسپلورر شده است. بنابراین تعجبی ندارد که این دو مرورگر در مراحل بازیابی صفحات بسته شده مشابه باشند. در اج هم با کلیک راست بر روی نوار تب و انتخاب گزینه Reopen Closed Tab یا استفاده همزمان از سه کلید Ctrl + Shift + T می توان صفحاتی که اخیراً بسته شده اند را مجدد باز کرد.

سافاری

اگر از مرورگر سافاری روی مک استفاده می کنید می توانید با مراجعه به منوی Edit و انتخاب گزینه Undo Closed Tab یا با استفاده از کلید Command Z بر روی کیبورد تب های بسته شده را بازیابی کنید. در این مرورگر نیز تب ها به ترتیبی که بسته شده اند بازیابی می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه