English

طرح نظارت بر کالا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستان آغاز شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح نظارت بر عرضه کالا و خدمات پرمصرف و پرتقاضا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با همکاری اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی از اول اسفند در این استان آغاز شد.

طرح نظارت بر کالا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حمیدرضا فلاح  ظهار داشت: دستورالعمل اجرایی طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از مرکز به استانها ابلاغ شده است و از آنجا که استان خوزستان  یک مقصد زیارتی و گردشگری برای  مسافرین است، دستگاه های اجرایی متولی نظارت بر بازار با حداکثر توان خود در این بخش خدمت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در ۲ مرحله برگزار می شود که مرحله نخست ازاول اسفند تا ۱۵ اسفندماه با محوریت بهره گیری از رسانه ها و اطلاع رسانی به مردم و اصناف و ایجاد هماهنگی بین دستگاهی و حوزه های مرتبط با کالاها و خدمات است.

به گفته وی، مرحله دوم که از ۱۶ اسفندماه تا ۲۴ فروردین ماه ادامه دارد، نظارت به صورت عملیاتی با اولویت کالاهای پرفروش و خدمات پرتقاضا در این این ایام است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: نشست های هماهنگی با دستگاه های اجرایی در این ایام در قالب کمیته تامین و نظارت با حضور ۱۴ دستگاه اجرایی متولی و با مسئولیت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ذیل ستاد خدمات سفر در خوزستان برگزار می شود، کالاهای اولویت دار در حوزه نظارت شامل، نان، لبنیات، حبوبات، خشکبار، میوه ها، کیف و کفش، پوشاک، تایر خودرو، شیرینی و آجیل، برنج و گوشت، مواد شوینده، لوازم خانگی، روغن موتور و لوازم یدکی است.

وی بیان کرد: خدمات اولویت دار در حوزه نظارت را نیز شرکتهای مسافرتی و دفاتر فروش بلیت هوایی، زمینی و ریلی، حمل و نقل برون شهری، اماکن تفریحی و گردشگری، واحدهای اقامتی، میادین میوه و تره بار، قالی شویی ها و خشکشویی ها می باشند

فلاح گفت: با بهره گیری از سامانه های «سیمبا»، جامع تجارت و جامع انبارها نیز که به بلوغ خود رسیده اند، می توان کار نظارت را بهتر و راحت تر انجام داد.

وی اظهار کرد: در ۱۱ ماهه امسال ۸۰هزار بازرسی از سطح عرضه کالا و خدمات در خوزستان انجام گرفته که منجر به تشکیل ۱۰  هزار پرونده  شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه