English

فرمانده انتظامی آبادان خبرداد؛

۷ محکوم متواری در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری محکومان متواری در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

۷ محکوم متواری در آبادان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ کیومرث کشوری یکشنبه به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور درجهت شناسایی و برخورد با محکومان متواری ،طرح پاکسازی با حضور ماموران انتظامی اروندکنار و چوئبده عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی کلانتری۲۰ اروندکنار و ۱۴ چوئبده از توابع آبادان با انجام کار اطلاعاتی و رصد فعالیت مجرمین در این مناطق، موفق شدند محل اختفای هفت محکوم متواری شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی سع عملیات جداگانه آنها در مخفیگاهایشان دستگیر کنند.

سرهنگ کشوری افزود: هفت محکوم متواری که توسط ماموران پلیس در اروندکنار و چوئبده دستگیر شدند دارای سوابق قاچاق سوخت،سرقت اماکن خصوصی و محکومیت مالی بودند.

وی شناسایی و بازداشت ۶ سارق ، سه خورده فروش مواد مخدر و توقیف ۲۳ دستگاه وسائل نقلیه متخلف در این ۲ شهر را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان و گفت: سارقان دستگیر شده به ۹ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در اروندکنار و چوئبده معترف شدند.

فرمانده انتظامی آبادان از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبرداد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش موج، اروندکنار در فاصله ۵۰ کیلومتری و چوئبده در فاصله ۳۵ کیلومتری آبادان قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه