English

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

تعطیلی فعالیتهای مراکز آموزشی و ورزشی در مشهد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود.

تعطیلی فعالیتهای مراکز آموزشی و ورزشی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پور؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: به علت گرد و غبار فعالیت مراکز آموزشی و ورزشی در شیفت عصر تا پایان امروز را تعطیل اعلام کرده است.

اله‌پور در ادامه گفت: نظر به اعلام وضعیت هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ناسالم شدن هوا از صبح امروز در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان بر اثر گرد و غبار و اعلام ستاد مدیریت بحران مبنی بر آمادگی این ستاد برای مدیریت این پدیده و بر اساس ماده ۱ شیوه نامه اجرایی مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار اقدامات زیر مصوب و جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی متذکر شد: پس از بررسی‌های کارشناسی، تعطیلی فعالیت آموزشی کلیه مراکز آموزشی و نیز فعالیت‌های ورزشی مجموعه‌های ورزشی در مشهد برای امروز عصر مصوب شد.

وی تاکید کرد: با عنایت به بروز شرایط جوی و در زمان بروز پدیده گرد و غبار توصیه می‌شود شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف تردد‌های غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامد‌های پدیده گرد و غبار همراهی کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تصریح کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود.

وی اذعان داشت: و شهروند گرامی باید پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

اله‌پور ابرازداشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه‌ها و نهادهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه