English

دبیر سوگواره ملی عکس مسیررضا(ع):

برگزاری اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در مشهد

دبیر سوگواره ملی عکس مسیررضا(ع) بیان کرد: حدود ۶۴۲ اثر به دبیرخانه ارسال شده است و استقبال بی‌نظیر بوده است و ۷۶ عکاس آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند.

برگزاری اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحید بیات؛ دبیر سوگواره ملی عکس مسیررضا(ع) در خبری اطلاع داد: برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیررضا(ع) در ۲۰ شهریورماه در شهر مشهد مقدس.

بیات در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: همچنین نمایشگاهی از آثار پذیرفته‌شده خواهیم داشت و افتتاحیه نمایشگاه و رونمایی از کتاب آثار برگزیده نیز همزمان با اختتامیه این سوگواره برگزار می‌شود.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیر رضا(ع) خاطرنشان کرد: عکاسان ، برگزیدگان عکاسی این دوره، چهره‌ها و شخصیت‌‌های مرتبط با حوزه عکاسی مستند زیارت در این مراسم شرکت خواهند داشت و نفرات برتر در اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تعداد آثار ارسالی به سوگواره عکس ملی مسیرالرضا(ع) ابرازداشت: ۶۴۲ اثر به دبیرخانه ارسال شده است و به‌لطف خدا و استقبال بی‌نظیر عکاسان از پیاده‌روی دهه پایانی صفر، ۷۶ عکاس آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال و بنا بر نظر هیئت داوران بخش قابل توجهی از این آثار از کیفیت مطلوب برخوردار بودند.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) تصریح کرد: پس از بررسی داوران در نهایت ۴۰ اثر از ۲۴ عکاس به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که همزمان با مراسم اختتامیه، در سالن موزه مؤسسه فرهنگی قدس نمایشگاهی از این آثار برپا می‌شود و عموم مردم می‌توانند به‌مدت یک هفته از این نمایشگاه بازدید کنند.

بیات در خاتمه اظهارداشت: سوگواره عکس مسیرالرضا(ع) با موضوع «زائران پیاده رضوی» به‌دنبال توجه ویژه به عکاسی زیارتی در حوزه مستند و همچنین برجسته‌سازی فرهنگ خاص زائر پیاده بود که البته این سال‌ها نیز مورد غفلت عکاسان نبوده است و ما در این سوگواره در نظر داشتیم توجه ویژه‌ای به تلاش عکاسان این حوزه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه