English

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:

افزایش یک فروند بالگرد به امداد هوایی خراسان رضوی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: بدین ترتیب از امروز ۲ فروند بالگرد امدادرسانی در استان برای انجام عملیات امدادی در حالت آماده باش قرار دارند.

افزایش یک فروند بالگرد به امداد هوایی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن ذاکریان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: یک فروند بالگرد با مساعدت سازمان امداد و نجات، به ظرفیت امداد هوایی این استان در ایام دهه پایانی ماه صفر افزوده شد.

ذاکریان همچنین متذکر شد: بدین ترتیب از امروز ۲ فروند بالگرد امدادرسانی در استان برای انجام عملیات امدادی در حالت آماده باش قرار دارند که یک فروند مربوط به لجستیکی استان و دیگری متعلق به سازمان امداد و نجات کشور است که در اختیار منطقه قرار گرفته است.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در ادامه گفت: در کنار این بخش از آمادگی، جمعیت هلال احمر استان به منظور ارائه خدمت ۱۰۷ پایگاه امدادی برای استان در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: این پایگاه های امدادی در استان شامل ۳۰ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات، ۴۱ قرارگاه امدادی و ۳۵ گروه سیار است که به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در این قالب بیش از ۵۰۰ نیروی امدادی و داوطلب در روند امداد و ارائه خدمت به زائران پیاده و سایر زائران در محور‌های استان امدادرسانی را بر عهده دارند.

ذاکریان یادآور شد: از امروز کلیه نیرو‌ها در محل ماموریت خود حاضر بوده و آماده ارائه خدمت در قالب‌های طراحی شده هستند و دهه پایان ماه صفر از روز ۱۶ شهریور - امروز - آغاز شده که تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه