English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی وزش باد شدید و بارش باران در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: نفوذ این سامانه نوپدید به نواحی شرقی و مرکزی خراسان رضوی نیز دور از انتظار نخواهد بود اما شدت آن به مراتب کمتر از نواحی شمالی پیش بینی می شود.

پیش بینی وزش باد شدید و بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور؛ کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ورود یک سامانه جدید از غرب خراسان رضوی از عصر امروز، موجب وزش باد شدید و بارش های پراکنده باران در نواحی شمالی استان خواهد شد.

رضایی‌پور در ادامه متذکر شد: نفوذ این سامانه نوپدید به نواحی شرقی و مرکزی خراسان رضوی نیز دور از انتظار نخواهد بود اما شدت آن به مراتب کمتر از نواحی شمالی پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی سپس اطلاع داد: همچنین در ۲ روز آینده شاهد روند افزایشی دما در بیشتر نقاط خراسان رضوی خواهیم بود و متوسط دمای هوا ی استان تا چهار درجه افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته، قوچان با ۱۰ و سبزوار با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرهای استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۲ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور در خاتمه این اطلاع رسانی با اعلام دمای کنونی مشهد یادآور شد: دمای کنونی هوای مشهد ۳۱ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات به ۳۵ درجه خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه