English

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی خبر داد

افزایش ۳برابری ثبت‌نام نمایندگی مجلس در خراسان رضوی

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی بیان کرد: براساس ثبت‌نام انجام‌شده از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی، در مرحله پیش‌ثبت‌نام بیش از ۳هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

افزایش ۳برابری ثبت‌نام  نمایندگی مجلس در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدکمال سروی‌ها، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی اظهار کرد: در زمینه برخورد با تخلفات انتخابات، قطعا تعارفی با افراد نخواهیم داشت.

سروی‌ها همچنین افزود: براساس ثبت‌نام انجام‌شده، داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی، در مرحله پیش‌ثبت‌نام بیش از ۳هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که تقریبا ۳برابر دوره گذشته است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی متذکر شد: در این مرحله، هیئت نظارت نقشی ندارد و هیئت‌های اجرایی مستقر در فرمانداری‌ها و استانداری، نقش اصلی را ایفا و ضمن بررسی مدارک داوطلبان، استعلام مدارک را اخذ می‌کنند.

وی تاکید کرد: مهلت یک‌هفته‌ای ثبت‌نام اصلی داوطلبان از ۲۷مهرماه آغاز می‌شود و تا ۳آبان‌ماه ادامه دارد. پس از این مرحله، بررسی‌های هیئت‌های نظارت آغاز می‌شود و در این مرحله، افرادی که ثبت‌نام آن‌ها در مرحله پیش‌ثبت‌نام پذیرفته نشده، وارد مرحله اصلی ثبت‌نام نمی‌شوند.

سروی‌ها خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیئت‌های نظارت استان‌ها نقش جدی‌تری خواهند داشت و در صورتی که نظر هیئت‌های نظارت بر رد یا عدم‌احراز صلاحیت افراد بود، این موارد با شخص داوطلب مطرح می‌شود و نظرات او اخذ و در نهایت، گزارش به هیئت مرکزی نظارت ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه