English

مدیرکل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی:

افتتاح ۲۷ طرح گردشگری خراسان رضوی در هفته دولت

مدیرکل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: حجم سرمایه‌گذاری این تعداد طرح ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است و طرح‌های افتتاحی در هفته دولت سال ۱۴۰۲ برای ۳۱۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

افتتاح ۲۷ طرح گردشگری خراسان رضوی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید جواد موسوی؛ مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در خبری ابراز داشت: همزمان با هفته دولت امسال تعداد ۲۷ طرح در سه حوزه کاری این اداره کل افتتاح شد.

موسوی در ادامه این خبر اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری این تعداد طرح ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است و طرح‌های افتتاحی در هفته دولت سال ۱۴۰۲ برای ۳۱۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: این تعداد طرح شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مرکز تفریحی، گردشگری، شرکت خدمات مسافرتی، بومگردی، مهمانپذیر، خانه مسافر و کارگاه صنایع‌دستی است.

وی با اشاره به بخش اقامتی این پروژه های تصریح کرد: از محل افتتاح این طرحها هزار و ۱۸۰ تخت جدید در قالب ۵۲۵ اتاق به ظرفیت اقامتی استان اضافه می‌شود که ۹۰ درصد آن در مشهد است.

موسوی افزود: پراکندگی این طرحها در شهرهای مشهد، تربت حیدریه، نیشابور، تایباد، خواف، سرخس و باخرز است و خراسان رضوی هم اکنون با برخورداری از بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه