English

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

تولید سالانه ۱۲ هزار و ۵۰۸ تن گوشت ماهی در خراسان رضوی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: میزان تولید تمام محصولات زراعی در استان خراسان رضوی از ۳۳۶۵ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۴۷۶۴ هزار تن در سال ۱۴۰۱ رسیده که رشدی حدودا ۵۰ درصدی داشته است.

تولید سالانه ۱۲ هزار و ۵۰۸ تن گوشت ماهی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا قنبری؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سخنانی اظهار داشت: میزان تولید محصولات زراعی خراسان رضوی از ۳۳۶۵ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۴۷۶۴ هزار تن در سال ۱۴۰۱ رسید.

قنبری در ادامه سخنان خود اضافه کرد: سطح ۱۴۰۱ زیر کشت اراضی زراعی استان را در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳۴ هزار هکتار بود که در سال ۱۴۰۱ به ۶۰۷ هزار هکتار افزایش یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: سطح زیر کشت اراضی گلخانه‌ای خراسان رضوی نیز در مدت مشابه از ۱۵۳.۸ هکتار به ۱۸۱.۳ هکتار رسید که این اراضی شامل کشت سبزی، صیفی، توت فرنگی و گیاهان دارویی است.

وی در ادامه با اشاره به میزان تولید گوشت قرمز و ماهی در استان گفت: با افزایش تولید در سال گذشته سالانه ۹۲ هزار و ۲۶۲ تن گوشت قرمز و ۱۲ هزار و ۵۰۸ تن گوشت ماهی در استان تولید می‌شود.

قنبری در خاتمه سخنان خود یادآور شد: در کل استان میزان تولید تمام محصولات زراعی از ۳۳۶۵ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۴۷۶۴ هزار تن در سال ۱۴۰۱ رسیده که رشدی حدودا ۵۰ درصدی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه