English

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی:

برپایی ۹۰ موکب برای زائران اربعین توسط آستان قدس رضوی

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: آستان قدس رضوی ارائه خدمت به زائران اربعین را در داخل کشور و از نقاط مرزی شرق و شمال شرق ایران آغاز می‌کند تا علاوه بر ایرانیانی که عزم سفر به کربلای معلی را دارند، زائران کشورهای همسایه نیز در مسیر عبور از ایران، از این خدمات بهره‌مند شوند.

برپایی ۹۰ موکب برای زائران اربعین توسط آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسین استادآقا؛ مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در خبری اطلاع داد: این بنیاد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین ۹۰ موکب در ایران و عراق آماده کرده است که از این تعداد ۳۵ موکب در داخل ایران و ۵۵ موکب در کشور عراق است.

استادآقا در ادامه افزود: آستان قدس رضوی ارائه خدمت به زائران اربعین را در داخل کشور و از نقاط مرزی شرق و شمال شرق ایران آغاز می‌کند تا علاوه بر ایرانیانی که عزم سفر به کربلای معلی را دارند، زائران کشورهای همسایه نیز در مسیر عبور از ایران، از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: در ایام اربعین حسینی۲۵ موکب در مرزهای مهران، شلمچه، خسروی، تمرچین، خسروی، چذابه، باشماق، ریمدان، دوغارون و میرجاوه و ۱۰ موکب در مسیرهای منتهی به مرزها در استان های سمنان، خراسان جنوبی و همدان به پرچمداری آستان قدس رضوی برپاست.

وی همچنین ابرازداشت: میزبانی در سه وعده غذایی و یک میان وعده با برپایی آشپزخانه‌های سیار، برپایی نانوایی سیار، تامین لوازم سرمایشی، فراهم کردن تجیزات خواب و تامین نیازهای درمانی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط آستان قدس رضوی در این موکب‌ها خواهد بود.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی یادآور شد: با توجه به این که در این ایام، خیل زائران پاکستانی از مرز ایران راهی عراق می‌شوند، آستان قدس رضوی پنج موکب داخل کشور را برای میزبانی از این زائران و ارائه خدمت به آنها اختصاص داده است که این خدمت از منطقه مرزی میرجاوه واقع در استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

استادآقا در خاتمه خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر تردد زائران پاکستانی اربعین، مواکبی در بیرجند، قائن و نهبندان برای میزبانی از آنها برپا و خدمات مورد نیاز به این گروه از دلدادگان امام حسین(ع)، ارائه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه