English

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی تربت جام دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: سارقان مسلح با اقدام به تیراندازی، بنابر شواهد اولیه حدود ۱/۵ کیلوگرم طلا به سرقت بردند و در این حادثه، مالک طلا فروشی هم از ناحیه پا مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی تربت جام دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی ، فرمانده انتظامی استان در خبری اعلام کرد: ساعت ۲۰:۵۳ روز پانزدهم مردادماه امسال یک دستگاه خودرو پراید مقابل یک طلافروشی در شهر نصرآباد شهرستان تربت جام توقف کرد و سه سرنشین آن در حالی که سر و صورت خود را پوشانده و راننده خودرو منتظر آن‌ها بود، با دو قبضه اسلحه شکاری و جنگی وارد مغازه شدند.

سردار تقوی در ادامه این خبر اضافه کرد: سارقان مسلح با اقدام به تیراندازی، بنابر شواهد اولیه حدود ۱/۵ کیلوگرم طلا به سرقت بردند و در این حادثه، مالک طلا فروشی هم از ناحیه پا مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس نشان می‌داد متهمان با خودرو پرایدی که روز یکم خردادماه امسال از محدوده بلوار شفا مشهد سرقت شده بود، به سرعت متواری شدند و هنگام فرار به سمت یک دستگاه خودرو وانت بار نیز تیراندازی کرده بودند که خوشبختانه خسارت جانی و مالی نداشته است.

وی افزود: ردزنی‌های گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ۱۰ روز به نتیجه رسید و پلیس با هماهنگی مقام قضایی، هشت متهم این پرونده را در نقاط مختلف کشور دستگیر کرد.

سردار تقوی در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد و گفت: تحقیقات به دستور مقام قضایی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه