English

سخنگوی شورای نگهبان:

استفاده صحیح از مطبوعات در صدر وظائف دولت است

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: در بند دوم اصل سوم قانون اساسی بالا بردن آگاهی‌های عمومی در همه زمینه ها با استفاده صحیح از مطبوعات در صدر وظائف دولت نوشته شده است.

استفاده صحیح از مطبوعات در صدر وظائف دولت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی طحان؛ سخنگوی شورای نگهبان در سخنانی ابرازداشت: انقلاب اسلامی خداباوری را به زندگی انسان برگرداند به شکلی که تبلور این خداباوری را در قانون اساسی ایران شاهد هستیم.

طحان این سخنان را در نخستین یادواره شهدای رسانه خراسان رضوی عنوان کرد و افزود: در بند دوم اصل سوم قانون اساسی بالا بردن آگاهی‌های عمومی در همه زمینه ها با استفاده صحیح از مطبوعات در صدر وظائف دولت نوشته شده است.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: می‌خواهم ادعا کنم اگر همه رسانه‌های دنیا بر مدار آگاهی بخشی فعالیت می کردند و به دنبال ایجاد جمع غفلت نبودند ریشه همه مفاسد خشکیده می شد و دنیا به آرمانشهری تبدیل می شد که همه مصلحان و در راس آنها انبیا و اولیا الهی به دنبال آن بودند.

وی متذکرشد: رسالت انبیا برچیدن جهل از میان جوامع بود و حقیقتا اگر کسی در ذهن خود تسلیم ظلم‌نشده باشد در عالم واقع تسلیم ظلم‌نخواهد شد.

طحان گفت: اهالی اهل رسانه اگر واقعا در مسیر آگاهی‌بخشی باشند، کاری که انجام می‌دهند فقط یک شغل برای کسب معیشت نیست بلکه یک مجاهدت در راه خداست بنابراین ما جانفداکنندگان در این مسیر را شهید می‌دانیم و به احترامشان تمام قد می‌ایستیم.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: نظام سلطه با انقلاب اسلامی وارد نبرد همه‌جانبه شد و همه ابزار‌های خود را استفاده می‌کند و جنگ سخت، جنگ نرم , توسل به تروریسم، تحمیل جنگ و تحریم غیر‌انسانی از جمله ابزارهای استفاده شده ‌علیه جمهوری اسلامی از سوی دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم حضور همه‌جانبه دارد و جهان سلطه در جنگ نرم هرچه در دست داشت به میدان آورد و به دنبال ایجاد ابزارهای جدید دیگری رفته است و در جوامع گسترده امروزی مردم نمی‌توانند رویداد‌های مختلف را مستقیم ببینند بنابراین روایت‌ها هستند که حرف اول را در تصویر‌سازی از یک‌ واقعه می زنند.

طحان یادآورشد: باید در روایت دقت کرد و اگر روایت‌ها به درستی بیان نشود روایت‌های جعلی و غلط جایگزین صداقت می‌شوند و هدف دشمن در جنگ نرم ناامید کردن مسئولان، مردم و جوانان از آینده انقلاب اسلامی است؛ این هدفی است که دشمنان استفاده می کنند و برای دستیابی به آن همه تاکتیک‌ها را به کار می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه