English

رییس بنیاد مسکن شهرستان خواف:

تامین یک هزار و ۳۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت مناطق روستایی خواف

رییس بنیاد مسکن شهرستان خواف بیان کرد: در این راستا آسفالت معابر روستاهای «حسن آباد، علی آباد، اسدآباد و قسمتی از چمن آباد» انجام می شود و آسفالت معابر بقیه روستاهای این شهرستان در دست اقدام است.

تامین یک هزار و ۳۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت مناطق روستایی خواف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد طاهری؛ رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف در خبری اعلام کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت مناطق روستایی این شهرستان خراسان رضوی در سال جاری تخصیص یافت.

طاهری همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: با صرف این میزان اعتبار ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر روستایی ۳۰ روستای شهرستان خواف از نعمت آسفالت برخوردار می شوند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف تصریح کرد: یک هزار و ۳۰۰ تن قیر رایگان برای انجام آسفالت این روستاها تامین شده است.

وی اظهارداشت: در این راستا آسفالت معابر روستاهای «حسن آباد، علی آباد، اسدآباد و قسمتی از چمن آباد» انجام می شود و آسفالت معابر بقیه روستاهای این شهرستان در دست اقدام است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف در ادامه تاکید کرد: همچنین تکمیل و احداث ۵۴ واحد مسکونی در راستای تامین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی در قالب تفاهمنامه با اداره بهزیستی گناباد طی سال جاری به انجام رسیده است.

طاهری در خاتمه خاطرنشان کرد: برای هر واحد مسکونی ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه و یک میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض با مشارکت بهزیستی شهرستان خواف پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه