English

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا با عدد ۶۲ نشان از سلامت هوا دارد و شاخص یک تا ۲ ساعت گذشته آن با عدد ۶۳ نیز از سالم بودن هوا برای شهروندان مشهدی طی امروز حکایت دارد.

کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پور؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: شاخص کیفیت هوای مشهد برای روز بیست و هفتم مرداد ۱۴۰۲ در شرایط سالم برای تنفس شهروندان قرار دارد.

اله‌پور همچنین گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا با عدد ۶۲ نشان از سلامت هوا دارد و شاخص یک تا ۲ ساعت گذشته آن با عدد ۶۳ نیز از سالم بودن هوا برای شهروندان مشهدی طی امروز حکایت دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی هم اکنون هوای منطقه «هفت حوض» مشهد در شرایط پاک است و شاخص کیفیت هوا در سایر ۲۲ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در شرایط سالم گزارش شده است.

وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند اما در روزهای دارای هوای آلوده، از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری کنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند و قرار داشتن شاخص کلی کیفیت بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت سالم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه