English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی وزش باد و توفان گرد و خاک در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: انتقال گرد و غبار به سایر نقاط خراسان رضوی از جمله نواحی مرکزی و شهر مشهد پیش‌بینی شده که کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید را در پی خواهد داشت.

پیش بینی وزش باد و توفان گرد و خاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تغییر در شدت و سرعت وزش باد و رخداد گرد و غبار و گرد و خاک همچنان تا پایان هفته جاری پدیده جوی غالب در برخی نقاط استان است.

اثمری در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد: همچنین طی این بازه زمانی در برخی ساعات به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرق استان خراسان رضوی گاهی توفان گرد و خاک پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: انتقال گرد و غبار به سایر نقاط خراسان رضوی از جمله نواحی مرکزی و شهر مشهد پیش‌بینی شده که کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید را در پی خواهد داشت.

وی ابراز داشت: دمای هوا در استان خراسان رضوی تا آخر هفته تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت و طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۲ تا ۳۶ درجه در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد بدون تغییر همان ۳۶ درجه و کمینه دمای هوای امشب مشهد نیز همان ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

اثمری گفت: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۶ درجه سلسیوس و شهرستان‌ سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌ تایباد با ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه