English

رییس هیات بوکس خراسان رضوی:

تیم بوکس خراسان رضوی در مسابقات کشوری به مقام قهرمان رسید

رییس هیات بوکس خراسان رضوی بیان کرد: این رقابت‌ها که جنبه انتخابی بازی‌های جهانی فرانسه را هم داشت، با حضور چندین تیم از اقصی نقاط کشور برگزار شد.

تیم بوکس خراسان رضوی در مسابقات کشوری به مقام قهرمان رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیرحسین اخوان؛ رییس هیات بوکس خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: قهرمانی تیم بوکس نیروی ارتش خراسان رضوی در مسابقات کشوری در بخش تیمی.

اخوان همچنین افزود: تیم بوکس ارتش نیروی استان خراسان رضوی، لشگر ۳۷۷، در مسابقات کشوری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به تازگی برگزار شد شرکت کرد و موفق شد در بخش تیمی رقابت ها به عنوان قهرمانی دست یابد.

رییس هیات بوکس خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: این رقابت‌ها که جنبه انتخابی بازی‌های جهانی فرانسه را هم داشت، با حضور چندین تیم از اقصی نقاط کشور برگزار شد.

وی متذکر شد: مسابقات در اقصی نقاط استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد و به بهانه گرامیداشت هفته دولت، جام بزرگسالان استان را روزهای ۲ و ۳ شهریور در شهرستان طرقبه و شاندیز به میزبانی هیات این شهرستان برگزار خواهیم‌کرد. 

اخوان تاکید کرد: مسابقات منطقه ۸ کشور با همکاری کنگره ملی ۱۸۰۰۰ شهید به میزبانی استان خراسان رضوی، مشهد مقدس ۱۸ و ۱۹ مردادماه در رده سنی نونهالان با هدف آماده سازی مسابقات استعدادهای برتر کشور برگزار خواهدشد.

رییس هیات بوکس خراسان رضوی یادآور شد: ملی‌پوشان خراسانی در اردوهای تیم ملی حضور دارند و اردوی تیم ملی بوکس در رده سنی جوانان نیز از تاریخ ۳۰ تیرماه آغاز شده است.

اخوان گفت: سینا مرتضوی، بوکسور جوان خراسانی نیز در این اردو که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور دارد و این اردو تا ۲۰ مردادماه به طول می‌انجامد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی در حال تمرین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه