English

رییس کمیسیون حمل‌ و نقل خراسان رضوی:

تشکیل کمیته سیاست‌گذاری ریلی در استان خراسان رضوی

رییس کمیسیون حمل‌ و نقل خراسان رضوی بیان کرد: فراهم کردن ساز و کار اجرایی مانند نحوه تخصیص واگن، تسهیل امور و کاهش هزینه‌ها و همچنین ارائه خدمات در این عرصه به صورت دیجیتال، از جمله برنامه‌ها و اهداف این کمیته تخصصی است.

تشکیل کمیته سیاست‌گذاری ریلی در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد زمانیان؛ رییس کمیسیون حمل‌ و نقل، ترانزیت و امور مرزی اتاق بازرگانی خراسان رضوی اظهارداشت: پیش‌نویس آیین نامه‌ تامین واگن صادراتی در خصوص چگونگی تخصیص واگن و نوع نظارت و کاهش هزینه‌های آن توسط فعالان حوزه حمل و نقل استان تدوین شد.

زمانیان افزود: سال‌هاست در این‌باره صحبت و پیگیری شده و طی جلسات مختلف، آیین نامه‌ای در این زمینه تدوین گردیده که مقرر است در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح و پیگیری شود.

رییس کمیسیون حمل ونقل، ترانزیت و امور مرزی اتاق بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: موضوعات و چالش‌هایی را که مرتبط با بندرعباس و دیگر نقاط ترانزیتی کشور است، در نشستی با حضور مسوولان دولتی مطرح خواهیم کرد و امیدواریم به جمع‌بندی کاملی از معضلات این حوزه و مطالبه بخش خصوصی از دولت برسیم.

وی تصریح کرد: اقدامی مفید مبنی بر تشکیل کمیته سیاست‌گذاری ریلی در استان شکل گرفته است و نمایندگان بخش خصوصی، استانداری، دادگستری، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و راه آهن استان از اعضای کمیته سیاستگزاری ریلی در استان هستند.

زمانیان یادآورشد: فراهم کردن ساز و کار اجرایی مانند نحوه تخصیص واگن، تسهیل امور و کاهش هزینه‌ها و همچنین ارائه خدمات در این عرصه به صورت دیجیتال، از جمله برنامه‌ها و اهداف این کمیته تخصصی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه