English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

افزایش خدمت رسانی به بیماران هموفیلی و تالاسمی در مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: فرایند و روند ارائه خدمت به بیماران هموفیلی و تالاسمی بررسی شده است تا مشکلات کمبود دارو مرتفع شود و علاوه براین با توجه به افزایش تعداد بیماران تالاسمی و هموفیلی، باید ظرفیت کلینیک سرور افزایش یابد.

افزایش خدمت رسانی به بیماران هموفیلی و تالاسمی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، دکتر ایوب توکلیان؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: با توجه به حضور بیماران هموفیلی و تالاسمی مهاجر از سایر مناطق کشور در مشهد، این احساس نیاز وجود داشت که ظرفیت خدمت رسانی به این بیماران افزایش یابد.

توکلیان تاکید کرد: فرایند و روند ارائه خدمت به بیماران هموفیلی و تالاسمی بررسی شده است تا مشکلات کمبود دارو مرتفع شود و علاوه براین با توجه به افزایش تعداد بیماران تالاسمی و هموفیلی، باید ظرفیت کلینیک سرور افزایش یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: بر این اساس با پیگیری‌های انجام شده، هشت تخت به کلینیک سرور در حوزه تزریقات خون افزوده می‌شود و همچنین در بیمارستان طالقانی نیز به منظور افزایش دسترسی بیماران غرب شهر مشهد به خدمات موردنیاز، چهار تخت به همراه پزشک متخصص برای خدمت به بیماران تالاسمی و هموفیلی درنظرگرفته شده است.

وی تصریح کرد: بیمارستان طالقانی می‌تواند با تجهیز امکانات مورد نیاز تا روزانه ۲۰۰ بیمار تالاسمی را تحت درمان قرار دهد و ویزیت اولیه بیماران تالاسمی و هموفیلی در بیمارستان طالقانی انجام می‌شود.

توکلیان یادآور شد: در صورتی که این بیماران نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، به کلینیک سرور ارجاع داده می‌شوند و شهر مشهد یکی از شهر‌های مهاجرپذیر است؛ از همین رو تعداد بیماران مبتلا به تالاسمی و هموفیلی در این شهر افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه