English

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

هشدار نارنجی، مراقب ریزگردها باشید

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: اله پور در خاتمه خاطرنشان کرد: از امروز با افزایش حجم آلودگی، هوای این شهر‌ها آلوده خواهد بود و از همه مردم تقاضا می‌شود به توصیه‌های اعلام شده با هدف تامین سلامت توجه کنند.

هشدار نارنجی، مراقب ریزگردها باشید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله پور؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: نظر به اعلام وضعیت هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ناسالم شدن هوا در ۶ شهرستان خراسان رضوی براثر گرد و غبار، به مردم توصیه می‌شود خودمراقبتی را در پیش بگیرند.

اله پور در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد: بر این اساس مردم شهرستان‌های مشهد، کلات، تربت جام، درگز، چناران و قوچان ظرف ۲۴ ساعت آینده باید آماده مقابله با پدیده گرد و غبار باشند.

وی متذکر شد: با عنایت به بروز شرایط ناپایدار جوی تا انتهای هفته جاری برای شهرستان‌های اعلام شده، از عموم مردم به خصوص افراد مسن و کودکان، مبتلایان به بیماری‌های زمینه ای، تنفسی، قلبی و عروقی و نیز مادران باردار درخواست می‌شود در تردد‌های روزانه از ماسک و عینک مناسب استفاده کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: در زمان بروز پدیده گرد و غبار از فعالیت‌های بدنی مانند ورزش‌های سبک و سنگین و قدم زدن در فضای باز خودداری شود.

اله پور در خاتمه خاطرنشان کرد: از امروز با افزایش حجم آلودگی ، هوای این شهر‌ها آلوده خواهد بود و از همه مردم تقاضا می‌شود به توصیه‌های اعلام شده با هدف تامین سلامت توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه