English

خبرگزاری موج خراسان رضوی گزارش می دهد؛

تجمع اعتراضی دانشجویان به محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در مشهد

اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.

تجمع اعتراضی دانشجویان به محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج خراسان رضوی، امروز صبح جمعی از دانشجویان مشهدی در محکومیت مجدد هتک حرمت قرآن کریم از سوی کشور سوئد در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد تجمع کردند.

همچنین در این تجمع اعتراضی شماری از دانشجویان در مشهد با حضور در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد واقع در خیابان سجاد مشهد و با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند.

شایان ذکر است که: اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است و کشور سوئد مجددا به فردی که روز عید قربان به قرآن هتاکی کرده بود، مجوز  قرآن سوزی داده است.

لازم بذکر است: در پایان این اجتماع دانشجویان مشهدی بیانیه ای قرائت کردند؛ در این بیانیه آمده است؛ از بدو ورود و ظهور اسلام در دنیا، همواره مستکبران تاریخ و صاحبان قدرت، بر آن بودند که به نوعی آن را نابود یا منحرف سازند، چرا که اسلام دین برابری و عدالت است و اگر اسلام بر جهان حاکم شود ، ستمگران و زورگویان، دیگر قدرت خود را از دست خواهند داد. فلذا این ظالمان با تمام قدرت خود در طول سالیان متمادی در تلاش بوده اند تا اسلام را از بین ببرند اما اراده الهی چیز دیگری بود.

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ امروز نیز که در عصر بالندگی ، شکوفایی و سیطره اسلام بر جهان قرار داریم، عده ای از مستکبران جهانی، همان احمق های درجه یک، کسانی که از تاریخ عبرت نمیگیرند، در پی اسلام ستیزی و شوراندن مردم جهان علیه مسلمانان هستند. اتفاقات اخیر در کشور سوئد، شکست ، مفتضحانه امپراطوری تحریف در پی ناکامی های آن می باشد، سوزاندن قرآن کریم که تنها نسخه ی نجات بخش بشریت از ظلالت و گمراهیست ، بیانگر خشم و ناتوانی دشمنان قسم خورده ی آن می باشد.

در کشوری که خود قربانی و دست نشانده ی ایادی غرب است، که حتی توان عوض کردن نوچه های حرام زاده ی خود را ندارد، و از حفاظت از ایشان ناکام می ماند. انجام اینگونه اقدامات، تنها از پس چنین انسان های پست و خبیثی ممکن می باشد. آینده ، متعلق به اسلام است و این اقدامات نشان دهنده ی این حقیقت است که اسلام و قرآن برای بشریت همان گمشده ای ایست که در پی یافتن آن دچار ایدئولوژی های ناقص و پر از تناقض و زیان همچون دموکراسی غربی و بی بند و باری ، که حاصل تلاش های مستکبرانه است شده اند.

اسلام نابود کننده داعش است، داعشی که از دیگر ناکامی های زورگویان است و قرآن کلید خوشبختی مردمان جهان می باشد. امروز علاوه بر سوئد، همه ی کشور های جهان ، باید بدانند که نباید بازیچه ی جریان های قدرت پوشالی و تضعیف شده نشوند، چرا که سقوط آنها بیش از پیش نزدیک است. (مرگ بر آمریکا ) قرآن، ریسمان محکم مسلمانان جهان است و همگی مسلمانان باید با چنگ زدن به این ریسمان متحد شده و بر سرعتِ سیطره ی آن بیفزایند و نگذارند با اختلاف افکنی ها و فتنه گری ها، طاغوتیان میان آنها فاصله بیندازند.

محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در مشهد

امروز هر کس که ادعای مسلمانی دارد باید نسبت به این اقدام شنیع واکنشی نشان داده و درس عبرتی به سایر کسانی که چنین اندیشه های خصمانه ای را در سر می پرورانند بدهند. دفاع از قرآن و دفاع از اسلام وظیفه ی شرعی همه ی مسلمانان جهان است و هیچ بهانه ای از جمله آزادی بیان، نباید مانع از انجام این وظیفه شود.

ما دانشجویان مسلمان، که خمینی کبیر به ما دستور جلوداری و مبارزه در مقابل استکبار جهانی را داد و مارا پیشگامان رهایی مستضعفین عالم از دست مستکبرین عالم نامید، این اقدام مذبوحانه را بشدت محکوم کرده و خواستار محاکمه ی عاملان و جنایت کاران این اقدام شنیع هستیم. (هیهات منه الظله) همچنین اقدامات بی تاثیر و ضعیف سازمان ملل متحد را یکی از عوامل تکرار این دست اقدامات می دانیم و خواستاریم که سازمان ملل، دست از استاندارد های دوگانه ی خود بردارد و در مقابل این جنایات اقدامات قاطع و محکمی انجام دهد.

در پایان، به رژیم غاصب صهیونیستی که ریشه ی همه ی جنایات علیه اسلام و مسلمین به آنها میرسد، می گوییم: دیگر این اقدامات نمی تواند به آنها کمک کند و سقوط و نابودی آنها حتمی است و دنیا آماده ی تجربه کردن جهانی بدون اسرائیل می باشد. (مرگ بر اسرائیل) وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه