English

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی سهام عدالت در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم را در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و با دستور مقام قضایی حساب وی را توقیف ضمن اینکه مبلغ فوق به حساب شاکی نیز مسترد شد.

کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی سهام عدالت در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین احمدی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خبری اطلاع داد: متهمی که با ارسال لینک جعلی سهام عدالت اقدام به برداشت غیرمجاز۷۳۰ میلیون ریالی از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود شناسایی شد .

سرهنگ احمدی در ادامه افزود: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکوائیه در خصوص اینکه پس از کلیک بر روی یک لینک جعلی،حساب بانکی وی خالی شده است، درخواست رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد که مالباخته با بی احتیاطی بر روی لینک جعلی که با عنوان سهام عدالت از طریق پیامک دریافت کرده بوده است کلیک می‌کند و پس از نصب نرم‌افزار متوجه برداشت ۷۳۰ میلیون ریالی از حساب بانکی خود  می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم را در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و با دستور مقام قضایی حساب وی را توقیف ضمن اینکه مبلغ فوق به حساب شاکی نیز مسترد شد.

 سرهنگ احمدی تاکید کرد: انتظار می‌رود کاربران با دقت و هوشیاری بالا نکات پیشگیرانه کارشناسان پلیس فتا را سرلوحه فعالیت مجازی خود قرار دهند و در صورت هرگونه مشکل در فضای سایبر با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره  ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه