English

وزیر بهداشت:

تمام تشکل‌های دانشجویی باید برنامه‌های هدفمند داشته باشند

وزیر بهداشت بیان کرد: جوانان رسالت سنگینی در پیشرفت‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی دارند و شکرگزاری خداوند تنها لسانی نیست، بلکه باید عملیاتی و با کار و تلاش همراه باشد.

تمام تشکل‌های دانشجویی باید برنامه‌های هدفمند داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سخنانی گفت: در حالیکه ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی خانم‌ها هستند، دشمن موارد خلاف واقعی علیه زنان در جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کند.

عین‌اللهی این سخنان را در آیین افتتاحیه رویداد فرهنگی مثبت آرمان که در مشهد مقدس برگزار شد ابراز کرد و ادامه داد: جوانان رسالت سنگینی در پیشرفت‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی دارند و شکرگزاری خداوند تنها لسانی نیست، بلکه باید عملیاتی و با کار و تلاش همراه باشد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: هر فردی با استعدادها و توانایی‌هایی که خدا به او عطا کرده است، باید شکرگزار خداوند باشد و امروز در جامعه با تبلیغات مسموم از سوی دشمنان روبرو هستیم و موارد خلاف واقعی علیه زنان در جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود، در حالیکه ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی خانم‌ها هستند.

وی اضافه کرد: همه باید در مقابل اتفاقاتی که در دنیا و کشور رخ می‌دهد، احساس مسئولیت داشته باشند و برای این کار نیاز به برنامه داریم و عضویت در گروه‌های فرهنگی و دانشجویی به تنهایی کافی نیست و باید با احساس مسئولیت، از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تمام تشکل‌های دانشجویی باید برنامه‌های هدفمند داشته باشند و دشمن‌شناسی، داشتن تحلیل صحیح از اقدامات دشمنان انقلاب و بصیرت‌افزایی از مهمترین موضوعاتی است که حتما باید در برنامه دانشجویان باشد.

عین‌اللهی در خاتمه متذکر شد: خودسازی و دیگرسازی، جانمایه فعالیت فرهنگی و دانشجویی است و نه تنها در خودسازی بلکه باید در دیگرسازی هم موثر باشیم و به دیگران کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه