English

رییس اورژانس علوم پزشکی مشهد:

هوای مشهد در شرایط آلوده قرار دارد

رییس اورژانس علوم پزشکی مشهد بیان کرد: به افراد جامعه توصیه می کنیم از خروج غیر ضروری از منزل پرهیز کنند، زیرا آلودگی موجب بروز مشکلات عدیده می‌شود.

هوای مشهد در شرایط آلوده قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، دکتر علی یزدانی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اظهار داشت: از عموم مردم بخصوص سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی، ریوی و مشکلات تنفسی درخواست می شود در زمان آلودگی هوا به ویژه امروز در کلانشهر مشهد از تردد غیر ضروری در شهر بپرهیزند و از منزل خارج نشوند.

دکتر علی یزدانی همچنین در ادامه تاکید کرد و گفت: به دیگر افراد جامعه هم توصیه می کنیم از خروج غیر ضروری از منزل پرهیز کنند، زیرا آلودگی موجب بروز مشکلات عدیده می‌شود.

رییس اورژانس علوم پزشکی مشهد بیان متذکر شد: در زمان خروج ضروری از منزل از ٢ ماسک استاندارد و یا فیلتر دار استفاده کنند تا گرفتار آلودگی هوا نشوند، همچنین از باز کردن در و پنجره‌ها و روشن کردن کولر که موجب ورود هوای الوده به داخل منزل می‌شود خودداری کنند.

وی تصریح کرد: همه شاغلان به ویژه کسانی که مبتلا به بیماری‌های قلبی ، ریوی و مشکلات تنفسی هستند، باید به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند.

یزدانی در خاتمه اضافه کرد: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی برای ارائه خدمت سریع به بیماران قلبی و تنفسی در حالت آماده باش قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه