English

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی:

خرید ۳۲۱۸ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان خراسان رضوی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: ارزش ریالی محصولات خریداری شده بیش از ۶۹۴ میلیارد ۲۳۴ میلیون ریال بوده است که تا کنون افزون بر ۴۹۰ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال آن به حساب کلزاکاران واریز شده است.

خرید ۳۲۱۸ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحیدرضا فریدونی؛ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خبری اظهار داشت: از اواخر اردیبهشت ماه تاکنون بالغ بر ۳۲۱۸ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.

فریدونی در ادامه افزود: خرید تضمینی کلزا در خراسان رضوی از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز شده که تاکنون افزون بر ۳۲۱۸ تن کلزا در قالب ۴۹۱ محموله از کشاورزان خریداری و از این میزان خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا تا کنون بالغ بر ۲۶۰۰ تن، جهت استحصال به کارخانجات روغن کشی استان ارسال شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: این اداره کل در سال گذشته تنها ۳۴۴ تن از محصول کلزا کاران را به صورت تضمینی خریداری کرده بود که با همت کلزاکاران استان در سال جاری و تمهیدات اندیشیده شده، این میزان خرید تاکنون محقق و کماکان ادامه دارد.

 وی متذکر شد: ارزش ریالی محصولات خریداری شده بیش از ۶۹۴ میلیارد ۲۳۴ میلیون ریال بوده است که تا کنون افزون بر ۴۹۰ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال آن به حساب کلزاکاران واریز شده است.

فریدونی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۴۵ نفر به عنوان عامل تشخیص، ذیحساب و ناظر کنترل کیفیت در ۱۴ مرکز و کمیسیون خرید در سطح استان به‌ طور مستقیم وظیفه خدمت رسانی به کشاورزان و خرید این محصول را به عهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه