English

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی:

اعلام بازگشت آخرین کاروان حجاج بیت الله الحرام به خراسان رضوی

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: انتقال حجاج از مدینه ۲۰ تیرماه آغاز شد و آخرین گروه حجاج خراسانی به تعداد ۹۳۱ نفر در قالب ۱۰ پرواز فرودگاه عربستان را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ترک می‌کنند.

اعلام بازگشت آخرین کاروان حجاج بیت الله الحرام به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد شاد، مدیر حج و زیارت خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اولین گروه حجاج استان‌های خراسان رضوی و شمالی در قالب هشت پرواز به تعداد ۷۲۲ نفر از ۱۳ خردادماه به مدینه اعزام و آخرین گروه حجاج کاروان‌های مدینه قبل همزمان با ۲۰ خردادماه در قالب پنج پرواز در دو گروه با پروازهای شماره ۱۷۳۲ در ساعت ۶ صبح به تعداد ۲۵۷ نفر و با پرواز شماره ۱۷۲۶ در ساعت ۱۷:۲۰ مشهد را به مقصد مدینه ترک کردند.

شاد در ادامه افزود: نخستین گروه اعزامی حجاج کاروان‌های مدینه بعد، ۱۷ خردادماه به تعداد ۲۱۳ نفر از زائران با پرواز شماره ۱۷۷۰ در ساعت ۶:۴۰ به سرزمین وحی اعزام شدند، همچنین ۲۵۸ نفر از حجاج نیز در ساعت ۱۹:۳۰ با پرواز ۱۷۷۲ مشهد را به مقصد جده ترک کرده و اعزام حجاج کاروان‌های مدینه بعد تا ۲۵ خردادماه ادامه داشت.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی همچنین گفت: از خراسان رضوی و شمالی تعداد ۱۱ هزار و ۴۳۱ زائر و عوامل اجرایی برای اجرای مناسک حج تمتع اعزام شدند که بازگشت این زائران از ۱۸ تیرماه آغاز شد و تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در روز ۱۸ تیرماه هفت پرواز از جده به مشهد برای انتقال حجاج در نظر گرفته شد که در اولین روز پرواز تعداد ۶۶۹ نفر  از حجاج به مشهد بازگشتند، ضمن اینکه انتقال حجاج از مکه به مشهد تا ۲۰ تیرماه ادامه یافت.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: انتقال حجاج از مدینه ۲۰ تیرماه آغاز شد و آخرین گروه حجاج خراسانی به تعداد ۹۳۱ نفر در قالب ۱۰ پرواز طی ساعات ۱۰:۱۰، ۱۴:۴۰، ۲۰:۱۰ و ۲۳:۵۵ فرودگاه عربستان را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ترک می‌کنند.

شاد در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر حال عمومی زائران اعزامی استان خوب است و در سال‌جاری سه نفر از زائران اعزامی خراسان رضوی در سرزمین وحی دارفانی را وداع گفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه