English

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری ۷۵ میلیاردی در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در تحقیقات اولیه و میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فردی سودجو با جعل عنوان از طریق شبکه های اجتماعی طعمه های خود را شناسایی و انتخاب می کرده است.

شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری ۷۵ میلیاردی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین احمدی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خبری اطلاع داد: شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری ۷۵ میلیارد ریالی در شهرستان نیشابور توسط کارآگاهان پلیس آگاهی.

سرهنگ احمدی در ادامه این خبر افزود: در پی شکایت یکى از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی سودجو از وی پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور همچنین گفت: در تحقیقات اولیه و میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فردی سودجو با جعل عنوان از طریق شبکه های اجتماعی طعمه های خود را شناسایی که پس از اعتمادسازی و وعده اعطای وام کم بهره وجوه نقد را اخذ کرده و تاکنون وامی پرداخت نکرده است

وی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری حین رسیدگی به پرونده مورد نظر همزمان گزارش های دیگری از شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبردای با این شیوه دریافت و همین موضوع باعث شد پرونده با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

سرهنگ احمدی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده میدانی یک متهم را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷۵ میلیارد ریال کلاهبرداری با ترفند وعده اعطای وام کم بهره از ۷ نفر اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 سرهنگ احمدی ابراز داشت: ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی جا می تواند عواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه ها به دنبال داشته باشد، ضمن این که افراد کلاهبردار معمولا با ظاهری آراسته و با چرب زبانی طعمه های خود را شناسایی می کنند؛ لذا شهروندان با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه