English

مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی:

رونمایی از سامانه اتوماسیون جامع ستاد دیه کشور در مشهد

مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی بیان کرد: در بستر این سامانه مجموعه‌ ای از نرم‌ افزارهایی که پیش از این در ستاد دیه استان‌ های کشور مورد استفاده قرار می‌ گرفت، یکپارچه شده است.

رونمایی از سامانه اتوماسیون جامع ستاد دیه کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد غفاریان طوسی؛ مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: سامانه اتوماسیون جامع ستاد دیه کشور با حضور علی شمس مدیرعامل این ستاد در دفتر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی در مشهد و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با سایر استان ها آغاز به کار کرد.

غفاریان طوسی همچنین گفت: در بستر این سامانه مجموعه‌ ای از نرم‌ افزارهایی که پیش از این در ستاد دیه استان‌ های کشور مورد استفاده قرار می‌ گرفت، یکپارچه شده است و از این پس کلیه فرآیندهای این ستاد مردمی به صورت مکانیزه انجام خواهد پذیرفت.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی متذکر شد: با بهره‌ برداری از این سامانه جدید ساماندهی منابع ستاد دیه سیستمی شده و از این پس اطلاعات کاملی از محکومان جرایم غیر عمد زندان ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: وضعیت زندانیان زندان‌ های کشور به صورت برخط و لحظه‌ ای قابل استخراج و سوابق پرونده‌ های ستاد دیه در قالب این سامانه قابل مشاهده خواهد بود و از محاسن دیگر این سامانه امکان مدیریت منابع است که بر این اساس دستیابی به اطلاعات منابع و ظرفیت استفاده شده برای آزادی هر زندانی به سهولت در دسترس می گیرد.

غفاریان طوسی اضافه کرد: به زودی نیز قابلیت‌ های دیگری به این سامانه افزوده خواهد شد که از آن جمله می‌ توان به ایجاد بانک جامع خیران سراسر کشور و میز خدمت الکترونیک اشاره کرد و از طریق این سامانه به زودی امکان ارائه خدمات غیر حضوری و برخط به خیران نیز فراهم می‌ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه