English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

آغاز واگذاری و بهره‌برداری از شهرک صنعتی رضوی در "مشهد۵"

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: شهرک صنعتی رضوی در شرق مشهد بهترین گزینه برای متقاضیان استقرار واحدهای صنعتی است زیرا اغلب اراضی شهرک‌های صنعتی غرب مشهد از واحدهای صنعتی اشباع شده است.

آغاز واگذاری و بهره‌برداری از شهرک صنعتی رضوی در "مشهد۵"

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر فرشچی طوسی؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بهره‌برداری از شهرک صنعتی رضوی در تاریخ ۲۴ تیر ماه واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی انجام خواهد شد.

فرشچی طوسی در ادامه افزود: واگذاری ۱۲۰ هکتار زمین صنعتی در فاز اول شهرک صنعتی رضوی (مشهد۵) از تاریخ ۲۴ تیر ماه شروع می‌شود که این اقدام گامی بلند در راستای نیل به اهداف متعالی دولت مردمی و تحقق شعار سال در شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر با همکاری مقامات قضایی و استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان، زمین با همراهی مردم منطقه و توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از ۲۴ تیرماه سال‌جاری آماده واگذاری به متقاضیان و صنعتگران استان است.

وی تاکید کرد: با گذشت چندین سال از تعویق در واگذاری اراضی در شهرستان مشهد، این مجموعه با اخذ مجوزهای لازم واگذاری زمین در شهرک فوق را محقق نمود و صنایع دانش بنیان، صادرات محور، اشتغال آفرین در اولویت واگذاری زمین در این شهرک قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی متذکر شد: شهرک صنعتی رضوی در شرق مشهد بهترین گزینه برای متقاضیان استقرار واحدهای صنعتی است زیرا اغلب اراضی شهرک‌های صنعتی غرب مشهد از واحدهای صنعتی اشباع شده و دیگر زمینی در این بخش برای استقرار واحد صنعتی وحتی توسعه وجود ندارد.

وی یادآور شد: کارآفرینان و صنعت‏گران از امروز می‌توانند با اخذ مجوز تاسیس از مراجع ذی‌صلاح برای انتخاب زمین به روش الکترونیکی از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند https://my.gov.ir و در مرحله بعد سایت http//.eservice.isipo.ir نسبت به انتخاب و دریافت زمین در زون تخصصی مورد نیاز اقدام نمایند.

فرشچی طوسی یادآور شد: شهرک صنعتی رضوی (مشهد ۵)  در محدوده کیلومتر ۲۸ جاده مشهد به فریمان واقع شده و مساحت کل شهرک ۱۹۸۷ هکتار بوده که از این میزان ۲۰۰ هکتار در حوزه عملیاتی و ۱۲۰ هکتار در حوزه صنعتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه