English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی شدت وزش باد و احتمال بروز خسارت در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد در مناطق جنوبی استان همراه با گرد و خاک و کاهش دید است که بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی این وضعیت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

پیش بینی شدت وزش باد و احتمال بروز خسارت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به تداوم شدت وزش باد در مناطق غربی استان خراسان رضوی، احتمال بروز خسارت در این مناطق دور از انتظار نیست.

عنایتی در ادامه این اطلاع رسانی افزود: در شبانه روز گذشته شهرستان سبزوار در غرب خراسان رضوی بیشترین شدت وزش باد را با ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی نیز همراه با گرد و خاک و کاهش دید است که بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی این وضعیت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: به لحاظ دمایی نیز تغییرات خاصی در استان وجود نخواهد داشت و آسمان تا پایان هفته صاف باقی می ماند و در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با ۱۴ و مه ولات با ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

عنایتی در خاتمه اضافه کرد: طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۲ درجه را به ثبت رسانده است و دمای فعلی هوای مشهد مقدس ۳۰ درجه است که امروز در گرمترین ساعات تا بیش از ۳۳ درجه افزایش می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه