English

فرمانده انتظامی مشهد:

تصادف با شتر ۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژوپارس و متعاقب آن نیز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز با یک شتر برخورد.

تصادف با شتر ۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پژو با یک نفر شتر در محور مشهد سرخس یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت. 

سرهنگ نگهبان در ادامه این خبر اضافه کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در کیلومتر ۷۵ محور مشهد سرخس، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین تصریح کرد: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژوپارس با ۲ سرنشین با یک نفر شتر برخورد و در متعاقب آن نیز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سه نفر سرنشین نیز با شتر برخورد کرده است.

وی متذکر شد: در این حادثه راننده ۵۰ ساله پژوپارس به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین دیگر این خودرو به همراه سه سرنشین سواری پژو ۴۰۵ مصدوم شدند که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ نگهبان تاکید کرد: با ابراز تأسف از این سانحه باید افزود، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحقیقات تکمیلی در این زمینه در جریان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه