English

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

بازگشایی اعتبار برای ١٣٨٩ پروژه در شهرداری مشهد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: تامین اعتبار پروژه‌ها متناسب با بودجه تخصیص‌یافته لازم و ضروری است و می بایست در بودجه تخصیص‌یافته، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

بازگشایی اعتبار برای ١٣٨٩ پروژه در شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید نژادحسین؛ عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خبری اطلاع داد: ۷۰ درصد بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری باز شده اما تاکنون تنها ۱۳درصد این بودجه محقق شده است.

نژادحسین در ادامه این خبر متذکر شد: تامین اعتبار پروژه‌ها متناسب با بودجه تخصیص‌یافته لازم و ضروری است و می بایست در بودجه تخصیص‌یافته، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: با توجه به بررسی سامانه مدیریت پروژه، تاکنون برای ١٣٨٩ پروژه بازگشایی اعتبار انجام شده و نیاز است مدیریت شهری، برنامه‌های خود را برای تامین اعتبار این پروژه‌ها اعلام کند؛ زیرا نداشتن برنامه مدون برای تامین اعتبار از سرعت اجرای پروژه‌ها کاسته و در صورت عدم تامین اعتبار به موقع، اجرای پروژه‌ها با تاخیر مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: با طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی و تاخیر در تامین اعتبار، تعدیل اعتبار پروژه‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند و با برنامه‌ریزی درست و سیاست‌گذاری و تامین اعتبار به موقع پروژه‌ها، علاوه بر پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران، می‌توان سرعت اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی را نیز افزایش داد.

نژادحسین در خاتمه افزود: گاهی دیده شده به دلیل عدم تامین اعتبار و تاخیر در پرداخت مطالبات پیمانکاران، تعدیل یک پروژه بیشتر از مبلغ اصلی قرارداد شده که این موضوع نیاز به بازنگری و سیاست‌گذاری‌های دقیق دارد تا بتوان از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه