English

رییس آتش‌نشانی شهرداری فریمان:

مهار آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در فریمان

رییس آتش‌نشانی شهرداری فریمان بیان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است و در این حادثه بیشتر واحدها دچار دودگرفتگی شدند ولی خسارت زیادی به ساختمان وارد نشد و فقط بخش کوچکی از بانک همجوار ساختمان دچار خسارت جزئی شد.

مهار آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در فریمان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن نیکومنش؛ رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان در خبری اعلام کرد: آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی در فریمان با حضور به موقع و تلاش ماموران آتش نشانی، مهار شد.

نیکومنش در ادامه تصریح کرد: با اعلام این حادثه، دو خودروی سنگین آتش‌نشانی از دو ایستگاه به همراه هفت نفر از پرسنل آتش نشانی به محل حادثه شتافتند و بر اثر این آتش سوزی، دود بسیار زیادی طبقات بالایی ساختمان را فراگرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر منازل بود.

رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان افزود: در این شرایط آتش‌نشانان با توجه به محبوس بودن تعدادی از ساکنان، بلافاصله اقدام به خارج کردن آنها به طبقات بالا کردند و یگ گروه دیگر نیز همزمان وظیفه خاموش کردن آتش را به عهده گرفت.

 وی متذکر شد: حریق در این ساختمان پس از سه ساعت تلاش و ایمن‌سازی محل حادثه، خاموش شد و در این حادثه حریق چهار نفر از جمله دو خانم که یکی‌ باردار بود و دو کودک دچار دودگرفتگی شده بودند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان الزهرا(س) فریمان منتقل شدند.

نیکومنش در خاتمه خاطرنشان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است و در این حادثه بیشتر واحدها دچار دودگرفتگی شدند ولی خسارت زیادی به ساختمان وارد نشد و فقط بخش کوچکی از بانک همجوار ساختمان دچار خسارت جزئی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه