English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

دمای هوا خراسان رضوی همچنان گرم با آسمانی صاف

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون وزش باد، در مشهد و مناطق مرکزی استان در جریان است که از بامداد فردا، شدت بیشتری خواهد گرفت.

دمای هوا خراسان رضوی همچنان گرم با آسمانی صاف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وزش باد از شامگاه شب گذشته در استان آغاز شده است که با شدت گرفتن آن در روز جمعه، احتمال بروز خسارت در مناطق مختلف دور از انتظار نخواهد بود.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: وزش باد در مناطق غربی خراسان رضوی با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت جریان دارد و در مناطق باد خیز جنوبی استان نیز شدت بیشتری خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون وزش باد، در مشهد و مناطق مرکزی استان در جریان است که از بامداد فردا، شدت بیشتری خواهد گرفت.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان در آینده متذکر شد: به لحاظ وضعیت جوی نیز، دمای هوا همچنان گرم است و آسمان، صاف باقی خواهد ماند.

رضایی پور در خاتمه افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۵ و سرخس با ۴۲ درجه سلسیوس خنک ترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند و کلانشهر مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۳ تا ۳۷ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه