English

رییس دفتر مدیریت مصرف برق مشهد:

تذکر قطعی برق به ۶۷۰ ساختمان اداری در مشهد

رییس دفتر مدیریت مصرف برق مشهد بیان کرد: مصرف برق تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای اداری و سازمان‌های دولتی مشهد از طریق شمارشگرهای هوشمند، قابل رؤیت و کنترل پذیر است.

تذکر قطعی برق به ۶۷۰ ساختمان اداری در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، معصومه مرادی رییس دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق مشهد در خبری عنوان کرد: از هفته گذشته به دلیل عدم رعایت مصرف، برق  ۱۳۰ دستگاه اجرایی شهر مشهد از راه دور قطع شد، البته پیش از این از طریق پیامک به این دستگاه‌ها هشدار داده بودیم.

مرادی در ادامه این خبر با اعلام آمار ادارات مشمول این هشدار اضافه کرد: ۸۰ دستگاه در روز ۲۰ خردادماه و ۵۰ دستگاه اجرایی دیگر در ۲۱ خردادماه با قطعی برق از راه دور روبه‌رو شدند.

رییس دفتر مدیریت مصرف برق مشهد تاکید کرد: مصرف برق تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای اداری و سازمان‌های دولتی مشهد از طریق شمارشگرهای هوشمند، قابل رؤیت و کنترل پذیر است، لذا هر زمان که دستگاهی مصوبه هیئت دولت را رعایت نکند این امکان برایمان وجود دارد که از راه دور برق آن دستگاه را قطع کنیم.

مرادی افزود: در حال حاضر ۶۷۰ ساختمان اداری در محدوده عملیاتی توزیع برق مشهد دارای شمارشگرهای هوشمند هستند که در صورت رعایت نکردن مصوبه هیئت دولت با خطر قطعی برق روبه رو هستند، چرا که تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظف هستند مصرف برق خود را در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد کاهش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه