English

مرتضی مدنی:

حضور قاطع تعزیرات حکومتی باعث آرامش و ثبات در بازار خراسان رضوی شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: اختیارات جدیدی به تعزیرات حکومتی استان تفویض شده است و از این پس حکم پلمب و نصب پارچه و برخورد با جرایم سنگین و بر خوردهای تعزیراتی از آن جمله است.

حضور قاطع تعزیرات حکومتی باعث آرامش و ثبات در بازار خراسان رضوی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی مدنی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اعلام کرد: ‌هم اکنون بازار مرغ در مشهد در آرامش است و مرغ حتی با قیمتهایی زیر قیمت مصوب در حال  عرضه است.

مدنی در ادامه این خبر اضافه کرد: با تاکید استاندار خراسان رضوی مبنی بر بر خورد با هرگونه تخلف در عرضه مرغ در بازار مشهد، روز گذشته با دستور دادستان حکم جلب یکی از عرضه کنندگان عمده مرغ در مشهد صادر شد .

 وی متذکر شد: اختیارات جدیدی به تعزیرات حکومتی استان تفویض شده است و از این پس حکم پلمب و نصب پارچه و برخورد با جرایم سنگین و بر خوردهای تعزیراتی با دستور مستقیم تعزیرات و توسط نیروهای انتظامی با قاطعیت اجرا و با عوامل اخلال اقتصادی بی هیچ اغماضی بر خورد خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: ‌در چند روز گذشته ۴۳ مورد انبار  و احد صنفی  و عمده فروشی به سبب احتکار کالا های اساسی در استان پلمب شده است .

مدنی خاطرنشان کرد: با نانوایی هایی که تعطیلی خودسرانه انجام دهند نیز به صورت جدی بر خورد می شود و همچنین قیمت نان افزایش نخواهد داشت از مردم درخواست داریم آرامش خود را حفظ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه