English

کشف بیش از ۱۳ هزار کیلوگرم کالاهای اساسی احتکار شده در خواف

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خواف بیان کرد: در جریان گشت و بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالاهای اساسی شب گذشته یک انبار روغن خوراکی در این شهرستان کشف و مهر و موم شد.

کشف بیش از ۱۳ هزار کیلوگرم کالاهای اساسی احتکار شده در خواف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خواف در خبری اعلام کرد: کشف ۱۳ هزار و ۸۰ کیلوگرم کالاهای اساسی احتکار شده شامل روغن، ماکارونی و برنج از دو انبار در این شهرستان گزارش داده است.

وی همچنین افزود: در جریان گشت و بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالاهای اساسی شب گذشته یک انبار روغن خوراکی در این شهرستان کشف و با دستور مقام قضایی و همکاری نیروهای انتظامی محل مورد نظر مهر و موم شد.

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خواف در ادامه اضافه کرد: از این انبار میزان هشت هزار و ۶۸۰  کیلوگرم روغن خوراکی پنج کیلویی کشف و ضبط شد که بعد از دستور مراجع قضایی در بازار توزیع می‌شود.

وی همچنین در ادامه کشف این انبار احتکار کالا تصریح کرد: چهار هزار و ۴۰۰ کیلو گرم روغن، برنج و ماکارونی از یک انبار واحد صنفی در شهر نشتیفان، از توابع شهرستان خواف کشف و این انبار مهر و موم شده است.

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خواف در خاتمه اظهار کرد: بر این اساس، از انبار مذکور ۱۰۰ عدد روغن پنج کیلویی، ۲۰۰ عدد روغن مایع سه لیتری، ۱۰۴ کیسه برنج هندی و سه هزار و ۲۴۰ عدد بسته ماکارونی کشف و ضبط شد که بعد از دستور مقام قضایی در سطح بازار توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه