English

مهدی اله‌پور:

کیفیت هوای مشهد در وضعیت ناسالم و هشدار قرار دارد

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر کیفیت هوای ۲ منطقه تقی آباد و صدف در وضعیت ناسالم برای افراد حساس و ۱۹ منطقه دیگر این شهر در وضعیت هشدار و آلوده برای تمامی افراد قرار دارد.

کیفیت هوای مشهد در وضعیت  ناسالم و هشدار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پور سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با تداوم افزایش چشمگیر شدت آلاینده‌ها نسبت به دیروز، کیفیت هوا ی امروز مشهد برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت هشدار قرار دارد.

 اله‌پور در ادامه این خبر ابراز کرد: میانگین شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد ۱۷۴ ای. کیو. آی و نشانگر هوای ناسالم و وضعیت هشدار است، در حال حاضر کیفیت هوای ۲ منطقه تقی آباد و صدف در وضعیت ناسالم برای افراد حساس و ۱۹ منطقه دیگر این شهر در وضعیت هشدار و آلوده برای تمامی افراد قرار دارد.

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: وزش باد از دیروز موجب افزایش شدت گرد و غبار در هوای این کلانشهر شده است،  وزش باد و فعال شدن کانون‌های گرد و غبار داخلی و خارجی عامل اصلی افزایش ریزگرد‌ها در هوای مشهد است.

اله پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیرضرور، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه