English

علی سلاجقه:

نفس وجودی سفرهای استانی حضور میدانی و احصای مشکلات مردم است

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند، نوید داد که در آینده نزدیک شاهد گشایش در وضعیت کشور خواهیم بود و تحمل ۴۴ سال فشار ناشی از تحریم ها نشان از ایستادگی مردم به پای آرمان های نظام دارد.

نفس وجودی سفرهای استانی حضور میدانی و احصای مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خبری عنوان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تعیین تکلیف پروژه‌های معطل مانده اولویت نخست دولت است.

سلاجقه این سخنان را در نشست شورای اداری شهرستان قوچان بیان کرد و ادامه داد: بر همین اساس تاکنون این دولت در تمام سفرهای استانی کلنگ آغاز ساخت هیچ پروژه‌ای را به زمین نزده است و ساماندهی پروژه های فعلی را مد نظر و پیگیری دارد تا مردم از سردرگمی نجات پیدا کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: در بهمن پارسال اعلام شد که مجموعا ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مصوبات سفرهای استانی تامین شده است و قطعا آنچه در سفر استانی مصوب می‌شود، اعتبار مورد نظر آن در اولین فرصت به حساب فرمانداری‌ها واریز می شود و بنابراین مدیران باید حداکثر بهره‌برداری را از آن داشته باشند.

معاون رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: مصوبات استانی را به هیچ وجه نباید در زمره وعده دید بلکه قراری است که همه دستگاهها مکلف به اجرا و هزینه کرد پول در همان حوزه مصوب شده هستند.

سلاجقه متذکر شد: نفس وجودی سفرهای استانی حضور میدانی و احصای مشکلات مردم است و دولت مردمی امروز در شرایطی سکان مدیریت کشور را به دست گرفته که باید همه مطالباتی را که از قبل انباشته شده است، پاسخ بدهد، آنهم در شرایطی که ظرفیتهای کشور مشخص است و با همین ظرفیتها باید پاسخگوی همه نیازها باشیم.

معاون رییس جمهور و نماینده ویژه هیات دولت در شهرستان قوچان اظهار کرد: ما به هیچ وجه در گذشته نمی‌مانیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم که در این مسیر با درایت رهبری و سیاست‌گذاری مناسب با همه آنچه در کشور داریم به خواسته های مردم پاسخ خواهیم داد.

وی گفت: مردم ولی نعمت ما هستند، نوید داد که در آینده نزدیک شاهد گشایش در وضعیت کشور خواهیم بود و تحمل ۴۴ سال فشار ناشی از تحریم ها نشان از ایستادگی مردم به پای آرمان های نظام دارد و وجود چنین مردمی نماد اقتدار بزرگ و سرمایه این نظام است و ما نیز قدردان تلاشهای مردم و خون شهدا هستیم.

سلاجقه اذعان کرد: رویکرد دولت خدمت رسانی مدبرانه و بر مبنای منطق دانست و روزهای درخشان و پرامیدی را برای کشور پیش رو داریم و شهرستان قوچان با منابع غنی و ظرفیت های سرشار، در زمینه تولید مواد غذایی در بخش کشاورزی و دام سهم مهمی دارد و ظرفیتهای صنایع تبدیلی موجود در قوچان تکافوی نیاز این شهرستان را نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: عملکرد برخی بانک ها در برخورد نادرست با سرمایه‌گذاران، شایسته نیست و توجه دولت به مسائل فرهنگی تحت تاثیر مشکلات اقتصادی کمتر است اما همچنان دغدغه وجود دارد و بدون شک دولت تکلیف خود را در این بخش به خوبی انجام خواهد داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: دریچه فضای کسب و کار در این دولت گشایش یافته است و با وجود اینکه ۷ ماه بیشتر از عمر دولت نمی‌گذرد باید ۶۵۰ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه را پرداخت کند در حالی که برای پرداخت حقوق کارمندان خود حتی یک ریال از بانک مرکزی استقراض نکرده است.

سلاجقه خاطرنشان کرد: علاوه بر این در پایان سال ۱۴۰۰ این دولت حتی یک ریال هم کسری نداشت و این موفقیت بزرگی است و صادرات ۴ میلیون دز واکسن کرونا به خارج از کشور، ارتباطات موثر و مثبت با دولت های همسایه، فروش نفت با حفظ احترام و دیگر موفقیتها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه